Škodni dogodki in nesreče so žal del našega vsakdana. Če se nam, ali bližnjim pripeti nesreča ali škodni dogodek, pri katerem smo upravičeni do plačila odškodnine ali zavarovalnine je dobro, da smo vsaj v osnovi seznanjeni s svojimi pravicami, kot tudi obveznostmi. Pomembno je tudi, da zraven primarne in primerne skrbi za povrnitev svojega zdravja, poskrbimo tudi za spremljajočo dokumentacijo in ustrezno podporo s strani zdravniškega osebja, tako lečečega zdravnika, kot tudi zdravnikov specialistov. Pri tem se je izkazalo, da lahko nasveti pravnega strokovnjaka v veliki meri pripomorejo že pri pripravi ustrezne dokumentacije za uveljavljanje odškodninskih zahtevkov že v času in med potekom zdravljenja. Ustrezna dokumentacija v večini primerov odločno vpliva na višino pripadajoče odškodnine ali zavarovalnine.

Zatorej vas vabimo, da nas čim prej obiščete, ali nas pokličete in si zagotovite termin v naši pisarni. Osnovne napotke vam bomo dali že preko telefona ali elektronske pošte.

Vrsta najboj pogostih škodnih dogodkov, pri katerih je v večini primerov možno uveljavljanje odškodnine in (ali) zavarovalnine:

    • prometne nesreče, kjer ste udeleženi kot voznik vozila (iz naslova AO zavarovanja ali AO plus zavarovanja, v kolikor imate vi, oz. lastnik vozila takšno zavarovanje tudi sklenjeno v času škodnega dogodka ter v kolikor ste sami povzročitelj ali deloma soodgovorni za povzročitev prometne nezgode;
    • prometne nesreče, kjer ste udeleženi kot potnik v avtomobilu ali drugem prevoznem sredstvu (iz naslova AO zavarovanja lastnika vozila);
    • delovne nezgode;
    • poškodbe zaradi padcev na javnih površinah, oz. druge poškodbe, ki nastanejo pri fizičnih ali pravnih osebah, ki morajo imeti zavarovano poklicno odgovornost zaradi izvajanja dejavnosti;
    • poškodbe, oz. škoda, ki nastane zaradi medicinskih napak, oz. malomarnega zdravljenja;
  • poškodbe, ki nastanejo kot posledica kaznivega dejanja, npr. lahke in hude telesne poškodbe.

V pretežni večini naštetih primerov se odškodnina po končanem zdravljenju terja od zavarovalnice, kjer imajo pravne ali fizične osebe zavarovano odgovornost za materialno in nematerialno škodo in tako odškodninske zahtevke po pridobitvi vseh podatkov posredujemo na ustrezno zavarovalnico. Po pridobitvi odgovora vam nato svetujemo, ali je ponujena odškodnina, upoštevajoč sodno in drugo pridobljeno prakso, za vas primerna, ali pa bi kazalo zoper zavarovalnico, oz. odgovorno osebo vložiti tožbo.

Zaradi zagotovitve kar najustreznejšega zastopanja včasih stranki pred vložitvijo odškodninskega zahtevka ali pred vložitvijo tožbe svetujemo in organiziramo posvet in po potrebi pregled pri medicinskih strokovnjakih, s katerimi pisarna sodeluje, vse z namenom kar najbolj realnih pričakovanj in izhodišč pred vložitvijo zahtevkov ali tožbe.

Pri posebno hudih poškodbah so do odškodnine upravičeni tudi družinski člani oškodovanca, seveda pod zakonsko določenimi pogoji.

Oblike škode, do katerih ste, pod v zakonu določenih pogojih kot (p)oškodovanec upravičeni:

    • materialna škoda;
  • nematerialna škoda (povrnitev izgubljenega dobička ali zaslužka, strah, duševne bolečine zaradi zmanjšanja življenjskih aktivnosti, morebitne skaženosti ter pretrpljenih in bodočih telesnih in duševnih bolečin).

STROŠKI ZASTOPANJA:

Pri sklenitvi pooblastilnega razmerja nimate nikakršnih stroškov zastopanja z odvetniško pisarno. Plačilo odvetniških storitev se izvede pri poravnavah s strani zavarovalnic, oz. v primeru posebnega dogovora s stranko z maksimalno 15% vrednosti prisojene in izplačane odškodnine. Vsekakor pa vsaki stranki posebej, ob sklenitvi pooblastilnega razmerja, natančno razložimo potek postopka, možne stroške, ki nastanejo pri pravdnih postopkih v obliki plačila sodnih taks, plačila izvedeniških mnenj in drugi morebitni (ne)predvideni stroški. Tako ima vsaka stranka pred kakršnokoli procesno dejavnostjo s strani odvetniške pisarne popoln vpogled in predstavo o poteku uveljavljanja njenega odškodninskega zahtevka.

Vse zapisano je le osnovna informacija, ki vam je lahko v pomoč pri uveljavljanju vaših odškodninskih zahtevkov, zato vas vabimo, da se za konkretnejši nasvet oglasite osebno v prostorih odvetniške pisarne na naslovu Ljubljanska 20, Celje ali nas pokličete: 03 422 41 41.