Načini sodelovanja
Fizične osebe
- pokličete nas po telefonu (vsak dan od ponedeljka do četrtka med 9.00 in 14.00),
- na kratko opišete zadevo,
- dogovorite se za sestanek v naši pisarni,
- na sestanku pojasnite zadevo v celoti ter predložite celotno dokumentacijo,
- odvetnik svetuje predvideni način in postopek reševanja,
- izveste za stroške, ki bodo predvidoma nastali,
- če se odločite za zastopanje, podpišete pooblastilo.
Pravne osebe
- pokličete nas po telefonu (vsak dan od ponedeljka do četrtka med 9.00 in 14.00),
- na kratko opišete zadevo,
- v kolikor gre za kompleksnejšo zadevo se dogovorite za sestanek v naši pisarni, drugače nam boste lahko dokumentacijo na vpogled poslali tudi po faxu ali preko elektronske pošte,
- na eventualnem sestanku pojasnite zadevo v celoti ter predložite celotno dokumentacijo,
- odvetnik svetuje predvideni način in postopek reševanja,
- izveste za stroške, ki bodo predvidoma nastali,
- če se odločite za zastopanje, podpišete pooblastilo.
Kakovost opravljanja dela
Pri našem delu nas vodijo naslednji standardi dela:- zaupnost odnosa med odvetnikom in stranko,
- ažurnost opravljanja odvetniških storitev,
- visoka strokovnost odvetniškega dela,
- neprekinjeno delovanje na primerih in tekoče obveščanje klientov o opravljenih storitvah,
- korektnost odnosov do naših strank ter do nasprotnih strank, njihovih zastopnikov in organov s katerimi stopajo v stik zaposleni v odvetniški pisarni,
- obračunavanje storitev v skladu z odvetniško tarifo, upoštevaje okoliščine primera,
- etičnost delovanja vseh zaposlenih v skladu s Kodeksom odvetniške etike,
- dolgoročnost sodelovanja s pogodbenimi klienti – pravnimi osebami, za katere opravljamo celovito pravno podporo kot njihova zunanja pravna služba (outsourcing).